فراغت ۱۲۰۰ تن سرباز از قوماندانی تعلیمات مشترک محاربوی حضرت عبدالله ابن مسعود "رض"

web_admin
یکشنبه ۱۴۰۲/۶/۱۹ - ۲۱:۰
فراغت ۱۲۰۰ تن سرباز از قوماندانی تعلیمات مشترک محاربوی حضرت عبدالله ابن مسعود "رض"

به تعداد ۱۲۰۰ تن مجاهدین پس از سپری نمودن سه و نیم تعلیمات نظامی، نظری و مسلکی در مکتب تعلیمی قوماندانی تعلیمات مشترک محاربوی حضرت عبدالله ابن مسعود "رض"، امروز طی برگزاری مراسم خاص فراغت حاصل نمودند‌.

این مراسم با اشتراک قاری فصیح الدین "فطرت" لوی درستیز قوای مسلح کشور، شماری از اعضای کابینه ا.ا.ا و روسای وزارت دفاع، بزرگان، مسؤلان و منسوبین برگزار شد.

شیخ ندا محمد "ندیم" سرپرست وزارت تحصیلات عالی ضمن مبارکی، خطاب به فارغان گفت: شما با تمام اخلاص و صداقت برای نظام اسلامی و مردم خدمت کنید، هر کاری صداقت و استقامت می خواهد و توکل تان فقد به الله ج باشد، در کنار آموزش های مسلکی به عقیده تان نیز مستحکم بمانید، طرفدار حق باشید و متوجه فرامین امیر باشید.

از سوی دیگر لوی درستیز قوای مسلح کشور گفت: رهبری وزارت دفاع ملی ا.ا.ا متعهد به ایجاد یک اردوی منظم و مستقل است، ما متعهد به تشکیل یک اردوی منظم هستیم که از سرحدات و حاکمیت ملی کشور دفاع کند، البته هدف از ایجاد اردو جنگ نیست بلکه خدمت به مردم و دفاع از کشور می باشد، چانچه نیروهای ما قبلا این امتحان را دادند که آنان در هرگونه شرایط آماده فداکاری می باشند.

لوی درستیز اضافه کرد، جهاد و مجاهدین امارت اسلامی در طول بیست سال گذشته برای جهانیان نشان داد که هیچ کشور بیگانه ی نمی تواند اهداف شوم اش را در کشور ما پیاده کند و اجازه چنین کار را نیز نخواهند داد.

این در حالیست که دو روز قبل این مجاهدین تطبیقات نظامی را نیز در قوماندانی یاد شده انجام داده بودند، این مرکز تعلیمی نسبت به سال گذشته ۹ هزار مجاهد را ظرفیت دارد.

در پایان مجاهدین فارغ شده به شکل منظم نمایشات عالی نظامی را اجرا و از مقابل لوژ عبور نمودند، سپس از دستان مسؤلین تصدیق نامه دریافت کردند.

#وزارت_دفاع_ملی

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۲۲:۳۷
Background image

دیدار هیئت مالزیایی با مولوی محمد یعقوب مجاهد سرپرست دفاع ملی 

هیئتی از کشور مالزیا متشکل از نمایندگان وزارت های خارجه، دفاع، امور داخله و نماینده ویژه صدراعظم آن‌کشور که عازم کابل شده بودند امروز، با مولوی محمد یعقوب "مجاهد" سرپرست وزارت دفاع ملی. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۲۲:۳۱
Background image

دیدار و ملاقات هموطنان مقیم خارج از کشور با سرپرست وزارت دفاع ملی

شماری از هموطنان کشور مقیم اروپا و بعضی ممالک دیگر که پس از روی کار آمدن امارت اسلامی برای نخستین بار به کشور برگشته بودند، امروز با مولوی محمد یعقوب "مجاهد" سرپرست وزارت دفاع ملی در. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۲ - ۱۲:۲۵
Background image

معاون اول وزارت دفاع ملی و لوی درستیز قوای مسلح در ویدیو کنفرانس (VTC) مسؤلان قطعات کشور اشتراک نمودند

حافظ محمد فصیح الدین "فطرت" لوی درستیز قوای مسلح و الحاج ملا محمد فاضل "مظلوم" معاون اول وزارت دفاع ملی در ویدیو کنفرانس (VTC) قوماندانان قول اردوها و مسؤلان قطعات و جزوتام ها اشتراک. . .

BACK TO NEWS