از دومین سالگرد استقلال از اشغال امریکا و ورود مجاهدین به کابل در وزارت دفاع ملی تجلیل به عمل آمد

s.mohmand
سه‌شنبه ۱۴۰۲/۵/۲۴ - ۱۴:۳۰
از دومین سالگرد استقلال از اشغال امریکا و ورود مجاهدین به کابل در وزارت دفاع ملی تجلیل به عمل آمد

از ۲۴ اسد، دومین سالروز استقلال کشور از اشغال امریکا و ورود فاتحانه مجاهدین امارت اسلامی به کابل، امروز طی مراسم ویژه ی با اشتراک مولوی محمد یعقوب "مجاهد" سرپرست وزارت دفاع ملی، مولوی محمد قاسم "فرید" معین معاونیت ستراتیژی و پالیسی، مسؤلان، منسوبین و سایر مجاهدین در مقر وزارت دفاع ملی تجلیل شد.

در این مراسم استقلال سرپرست وزارت دفاع ملی در سخنانی گفت: " این آزادی با قهرمانی های شما ملت و جانفشانی های آن مجاهدین مخلص که خودشان را در راه اسلام و کشور فدا نمودند بدست آمده است و قدرت های را که برای اهداف خاصی به اینجا آمده بودند شکست دادند.

اکنون نظام اسلامی در اینجا حاکم است و این نظام مشترک همه افغان ها می باشد و ما و شما باید قدردان این نظام باشیم." سرپرست وزارت دفاع ملی افزود؛ "ما فکر انتقام را از بین بردیم، اکنون زمان ساختن کشور مان است و با عشق و علاقه مندی با رقبای خود برای آبادی کشور رقابت خواهیم کرد، برای حل مشکلات که پیش می آید صبر و تحمل لازم است و انشاءالله همه آن حل خواهد شد.

همانطور که قبلاً برای برقراری نظام اسلامی و ارزش‌های ملی جنگیدیم، اکنون برای دفاع و آماده خدمتگزاری می‌باشیم."

این در حالی ست که از روز آزادی کشور در تمام قطعات وجزوتام قول اردوی های مرکزی و ساحوی وزارت دفاع ملی تجلیل به عمل آمده است.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۲۲:۳۷
Background image

دیدار هیئت مالزیایی با مولوی محمد یعقوب مجاهد سرپرست دفاع ملی 

هیئتی از کشور مالزیا متشکل از نمایندگان وزارت های خارجه، دفاع، امور داخله و نماینده ویژه صدراعظم آن‌کشور که عازم کابل شده بودند امروز، با مولوی محمد یعقوب "مجاهد" سرپرست وزارت دفاع ملی. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۲۲:۳۱
Background image

دیدار و ملاقات هموطنان مقیم خارج از کشور با سرپرست وزارت دفاع ملی

شماری از هموطنان کشور مقیم اروپا و بعضی ممالک دیگر که پس از روی کار آمدن امارت اسلامی برای نخستین بار به کشور برگشته بودند، امروز با مولوی محمد یعقوب "مجاهد" سرپرست وزارت دفاع ملی در. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۲ - ۱۲:۲۵
Background image

معاون اول وزارت دفاع ملی و لوی درستیز قوای مسلح در ویدیو کنفرانس (VTC) مسؤلان قطعات کشور اشتراک نمودند

حافظ محمد فصیح الدین "فطرت" لوی درستیز قوای مسلح و الحاج ملا محمد فاضل "مظلوم" معاون اول وزارت دفاع ملی در ویدیو کنفرانس (VTC) قوماندانان قول اردوها و مسؤلان قطعات و جزوتام ها اشتراک. . .

BACK TO NEWS