دفاع از ارزش های اسلامی و قانون اساسی مقدس ترین وظیفه است که نیروهای اردوی ملی انجام می دهند

s.mohmand
شنبه ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۴:۲۹
 دفاع از ارزش های اسلامی و قانون اساسی مقدس ترین وظیفه است که نیروهای اردوی ملی انجام می دهند

هفدهمین سالگرد تطبیق قانون اساسی در وزارت دفاع ملی تجلیل شد.

در این مراسم شاه محمود میاخیل معاون نخست وزارت دفاع ملی، غلام حیدرعلامه معاون لوی سارنوالی، داکتر عبدالله شفایی سرپرست کمیسیون نظارت بر تطبیق قانون اساسی، روسا، جنرالان و افسران وزارت دفاع ملی اشتراک نمودند.

معاون نخست وزارت دفاع ملی با تقدیر از جانفشانی ها و فداکاری های نیروهای دفاعی و امنیتی در راستای حافظت از قانون اساسی و تلاش های شان در جهت تطبیق قوانین نافذه جمهوری اسلامی افغانستان گفت: توجه بر تطبیق قانون اساسی و اجرای امور براساس قانون و اصول از اولویت های رهبری وزارت دفاع ملی است.

رییس حقوق وزارت دفاع ملی در سخنانش گفت: از روند اجرا و تطبیق قانون اساسی و دیگر قوانین نافذه کشور در وزارت دفاع ملی به گونه جدی نظارت می شود.

سرپرست کمیسیون نظارت بر تطبیق قانون اساسی، گفت: قانون اساسی جمهوری اسلامی افغانستان از جامع ترین، مدرن ترین و اسلامی ترین قانون اساسی در بین کشورهای اسلامی است که محافظان این قانون، نیروهای قهرمان دفاعی و امنیتی است و این مقدس ترین وظیفه است که نیروهای امنیتی انجام می دهند.

همچنان، معاون لوی سارنوالی گفت: ارزش های بنیادین قانون اساسی ما به گونه مطلق با دین مقدس اسلام سازگاری دارد؛ حقوق و وجایب شهروندان در این قانون مبتنی بر ارزش ها و آموزه های اسلامی تعریف شده است. بنابرین، نیروهای که از این قانون محافظت می کنند دست های شان از بوسیدن است.

تازه ترین اخبار

جمعه ۱۴۰۳/۱/۱۰ - ۱۱:۳۸
Background image

فراغت ۱۳۳۸ تن منسوبین قطعات خاص طی مراسم ویژه ی با اشتراک لوی درستیز قوای مسلح و اعضای کابینه حکومت برگزار شد

فراغت ۱۳۳۸ تن منسوبین جوان قطعات خاص وزارت دفاع ملی، امروز طی مراسم ویژه ی با اشتراک قاری محمد فصیح الدین "فطرت" لوی درستیز قوای مسلح، شيخ ندا محمد "ندیم" سرپرست وزارت تحصیلات عالی،. . .

شنبه ۱۴۰۳/۱/۴ - ۱۸:۴۷
Background image

عیادت لوی درستیز قوای مسلح از مجروحین و مریضان داخل بستر شفاخانه شهید سردار محمد داود خان

الحاج حافظ محمد فصیح الدین"فطرت" لوی درستیز قوای مسلح کشور در حالیکه مسئولین و داکتران قوماندانیت صحیه ستردرستیز ایشان را  نیز همرای  می‌ نمودند از مجروحین حادثه اخیر ولایت قندهار و. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱ - ۹:۱۴
Background image

معاون لوی درستیز قوای مسلح کشور به پکتیا رفت

بر اساس هدایت رهبری وزارت دفاع ملی، حاجی مالی خان "صدیق" معاون لوی درستیز قوای مسلح کشور به منظور بررسی وضعیت به دندپتان ولایت پکتیا رفت و از مواضع منسوبین اردوی اسلامی ملی مستقر در خط. . .

BACK TO NEWS