بیش از 290 تن افسر از دور شانزدهم اکادمی افسران جوان اسناد فراغت بدست آوردند

zia_omid
شنبه ۱۳۹۸/۱۰/۷ - ۱۴:۱۸
بیش از 290 تن افسر از دور شانزدهم اکادمی افسران جوان اسناد فراغت بدست آوردند

در مراسمی که به همین مناسبت برگزار شده بود ستر جنرال محمد یاسین ضیا معاون اول وزارت دفاع ملی ضمن تبریکی به فارغان طی صحبت رهنمودی تجارب حربی خود را با آنان به اشتراک گذاشته، افزود: هیچ گاهی در تاریخ معاصر کشور مردم این چنین حمایت همه جانبه از نیروهای دفاعی و امنیتی شان ننموده اند و بر شماست تا قدر این حمایت مردمی را به خوبی درک نموده و برای آوردن صلح و آرامش با دشمن زبون شجاعانه برزمید.                                

سپس دگر جنرال پاینده محمد ناظم قوماندان عمومی واحد تعلیم و تربیه و دکتورین ستردرستیز بر ارتقای ظرفیت های مسلکی و قابلیت های مراکز تعلیمی و تحصیلی اردوی ملی تاکید ورزیده گفت: فراغت شما نوید خوبی برای تقویت صفوف نیروهای دفاعی ست که با استفاده موثر از آموخته های علمی و مسلکی تان پیروزی را در جنگ با هراس افگنی تضمین می کند.

در  همین حال تورن جنرال احسان الله عظیم قوماندان پوهنتون دفاع ملی مارشال فهیم از کار، فعالیت و زحمات قابل قدر استادان و مربیان نهاد های تعلیمی مسلکی اردوی ملی یادآوری نموده و بر ارتقای سطح کیفیت درسی و ستندرد سازی نصاب تعلیمی نهاد های آموزشی نظامی با معیار های جهانی تاکید ورزید.

در اخیر محفل با توزیع اسناد فراغت به فارغان خاتمه یافت.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۲۲:۳۱
Background image

دیدار و ملاقات هموطنان مقیم خارج از کشور با سرپرست وزارت دفاع ملی

شماری از هموطنان کشور مقیم اروپا و بعضی ممالک دیگر که پس از روی کار آمدن امارت اسلامی برای نخستین بار به کشور برگشته بودند، امروز با مولوی محمد یعقوب "مجاهد" سرپرست وزارت دفاع ملی در. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۲ - ۱۲:۲۵
Background image

معاون اول وزارت دفاع ملی و لوی درستیز قوای مسلح در ویدیو کنفرانس (VTC) مسؤلان قطعات کشور اشتراک نمودند

حافظ محمد فصیح الدین "فطرت" لوی درستیز قوای مسلح و الحاج ملا محمد فاضل "مظلوم" معاون اول وزارت دفاع ملی در ویدیو کنفرانس (VTC) قوماندانان قول اردوها و مسؤلان قطعات و جزوتام ها اشتراک. . .

جمعه ۱۴۰۳/۱/۱۰ - ۱۱:۳۸
Background image

فراغت ۱۳۳۸ تن منسوبین قطعات خاص طی مراسم ویژه ی با اشتراک لوی درستیز قوای مسلح و اعضای کابینه حکومت برگزار شد

فراغت ۱۳۳۸ تن منسوبین جوان قطعات خاص وزارت دفاع ملی، امروز طی مراسم ویژه ی با اشتراک قاری محمد فصیح الدین "فطرت" لوی درستیز قوای مسلح، شيخ ندا محمد "ندیم" سرپرست وزارت تحصیلات عالی،. . .

BACK TO NEWS