مراسم فراغت ۸۹۷ تن "نیروهای کماندو" با اشتراک سرپرست وزارت دفاع ملی و شماری از اعضای کابینه  برگزار شد

web_admin
پنجشنبه ۱۴۰۲/۹/۹ - ۲۳:۴۲
مراسم فراغت ۸۹۷ تن "نیروهای کماندو" با اشتراک سرپرست وزارت دفاع ملی و شماری از اعضای کابینه  برگزار شد

۸۹۷ تن نیروهای "قوت های خاص" (‌کماندو) پس از ۶ ماه فراگیری آموزش های عقیدتی، کماندویی و مسلک های مختلف النوع امروز، طی مراسم خاصی از دومین دور مکتب تعلمیات عالی قوماندانی "قوت های خاص" ستردرستیز وزارت دفاع ملی فارغ گردیدند.

در مراسم فراغت این منسوبین مولوی عبدالسلام "حنفی" معاون اداری ریاست الوزرا، مولوی محمد یعقوب "مجاهد" سرپرست وزارت دفاع ملی، شماری از وزرای کابینه، مسؤلین، بزرگان و سایر مجاهدین اشتراک نموده بودند.

معاون اداری ریاست الوزرا، طی سخنانی ضمن مبارکی به کماندوهای تازه فارغ شده، افزود: شما برای حفاظت از نظام اسلامی، آبادی و زیبای وطن و برآورده نمودن آرمان های شهدا آموزش دیده اید و همچنان شما  پاسداران آزادی هستید که قاطعانه از مقدسات خود دفاع ‌می کنید.

مولوی محمد یعقوب "مجاهد" سرپرست وزارت دفاع ملی طی سخنانی گفت: آنچه که شما آموزش دیده اید برای همان هدف بزرگ که دفاع از نظام اسلامی و خاک افغانستان است، پس با عزم و اراده مستحکم تان  شانه به شانه در کنار سایر منسوبین ارگانهای نظامی از خاک خویش دفاع کنید.

سرپرست وزارت دفاع ملی افزود: برای مردم اطمینان می دهم که این نیروها از سر و مال شما محافظت خواهند کرد و سبب سعادت شما می شود، در کنار نیروهای خود بی استید که این نیروها از سرحدات کشور و نظام اسلامی محافظت و دفاع می نمایند و نیز به هیچ اشغالگر اجازه مداخله را نخواهند داد.

همچنان این نیروهای کماندو در حضور داشت مسؤلان به طور عالی مانور و نمایشات نظامی را اجرا نمودند. در پایان برای فارغان تصدیق نامه ها نیز اهدا گردید.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۳ - ۲۱:۱۶
Background image

دیدار سرپرست وزارت دفاع ملی با سفیر چین در کابل

مولوی محمد یعقوب "مجاهد" سرپرست وزارت دفاع ملی امروز، در دفتر کاری اش با آقای جاو شینگ‌ سفیر چین در کابل، دیدار و گفتگو نمودند. سرپرست وزارت دفاع ملی، روابط دیپلوماتیک و همکاری های. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۲ - ۲۱:۳۸
Background image

دیدار سرپرست وزارت دفاع ملی با سفیر کشور آزربايجان در کابل

مولوی محمد یعقوب "مجاهد" سرپرست وزارت دفاع ملی با آقای الهام "محمدوف" سفیر جمهوری اسلامی کشور آزربایجان در کابل، امروز در دفتر کاری اش دیدار و ملاقات نمود.

در این دیدار سرپرست وزارت. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۲۲:۳۷
Background image

دیدار هیئت مالزیایی با مولوی محمد یعقوب مجاهد سرپرست دفاع ملی 

هیئتی از کشور مالزیا متشکل از نمایندگان وزارت های خارجه، دفاع، امور داخله و نماینده ویژه صدراعظم آن‌کشور که عازم کابل شده بودند امروز، با مولوی محمد یعقوب "مجاهد" سرپرست وزارت دفاع ملی. . .

BACK TO NEWS