سترجنرال محمد یاسین ضیا لوی درستیز قوای مسلح و سرپرست وزارت دفاع ملی به ولایت غزنی رفت

s.mohmand
یکشنبه ۱۴۰۰/۲/۱۹ - ۲۰:۴۱
سترجنرال محمد یاسین ضیا لوی درستیز قوای مسلح و سرپرست وزارت دفاع ملی به ولایت غزنی رفت

در این سفر سترجنرال محمد یاسین ضیا با مسوولان ارشد امنیتی ولایت غزنی و جنرال هیبت الله علیزی قومندان قول اردوی عملیات های خاص-کماندو وضعیت امنیتی را بررسی کرده، با سربازان در خط نخست جنگ دیدار نمود.

سترجنرال محمد یاسین ضیا گفت: پلان طالبان به هدف سقوط ولایت غزنی با شکست رو به رو شد و به تروریستان در عملیات های اخیر در غزنی تلفات بسیار سنگین وارد گردیده است.

همچنان، لوی درستیز قوای مسلح قومندان لوای سوم پیاده را برکنار کرده، دگرمن «احسان فیض» را به عنوان قومندان جدید این لوا معرفی کرد و به منسوبین اردو در غزنی هدایت داد که تلاش‌ها و عملیات‌های شان را به هدف سرکوب تروریستان بیشتر سازند.

همچنان، لوی درستیز قوای مسلح در شهر غزنی با مردم دیدار کرده و به آنها اطمینان داد‌که نیروهای دفاعی و امنیتی در حالت آمادگی کامل به سر می‌برند و به تروریستان اجازه نخواهند داد که به باشندگان غزنی آسیب برسانند.

مردم از قربانی ها و جانفشانی های نیروهای دفاعی و امنیتی تقدیر و ستایش کرده و تعهد سپردند که از نیروهای امنیتی تحت هر شرایط حمایت خواهند کرد.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۲۲:۳۷
Background image

دیدار هیئت مالزیایی با مولوی محمد یعقوب مجاهد سرپرست دفاع ملی 

هیئتی از کشور مالزیا متشکل از نمایندگان وزارت های خارجه، دفاع، امور داخله و نماینده ویژه صدراعظم آن‌کشور که عازم کابل شده بودند امروز، با مولوی محمد یعقوب "مجاهد" سرپرست وزارت دفاع ملی. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۲۲:۳۱
Background image

دیدار و ملاقات هموطنان مقیم خارج از کشور با سرپرست وزارت دفاع ملی

شماری از هموطنان کشور مقیم اروپا و بعضی ممالک دیگر که پس از روی کار آمدن امارت اسلامی برای نخستین بار به کشور برگشته بودند، امروز با مولوی محمد یعقوب "مجاهد" سرپرست وزارت دفاع ملی در. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۲ - ۱۲:۲۵
Background image

معاون اول وزارت دفاع ملی و لوی درستیز قوای مسلح در ویدیو کنفرانس (VTC) مسؤلان قطعات کشور اشتراک نمودند

حافظ محمد فصیح الدین "فطرت" لوی درستیز قوای مسلح و الحاج ملا محمد فاضل "مظلوم" معاون اول وزارت دفاع ملی در ویدیو کنفرانس (VTC) قوماندانان قول اردوها و مسؤلان قطعات و جزوتام ها اشتراک. . .

BACK TO NEWS