ایالات متحده امریکا ۶۴۰ وسایط جنگی را به وزارت دفاع ملی سپرد

s.mohmand
چهارشنبه ۱۳۹۹/۱۲/۶ - ۱۷:۳۲
 ایالات متحده امریکا  ۶۴۰ وسایط جنگی را به وزارت دفاع ملی سپرد

ایالات متحده امریکا در مراسم در قومندانی لوجستیک وزارت دفاع ملی وسایط جنگی تازه را به اردوی ملی کمک کرد.

شاه محمود میاخیل معاون اول و سرپرست وزارت دفاع ملی از این کمک ها ابراز امتنان کرده و گفت: بلند بردن ظرفیت و توانایی های نیروهای اردوی ملی در صدر اولویت های رهبری وزارت قرار دارد تا بر اساس برنامه و استراتیژی وزارت دفاع ملی، اردوی ملی با تجهیزات و وسایل مدرن تر مجهز گردند.

عبدالله رقیبی معاون تامینات تکنالوژی و لوژیستیک وزارت دفاع ملی نیز گفت: از این وسایط و تجهیزات برای حفظ ثبات و تامین امنیت به گونه موثر استفاده خواهند کرد.

این وسایط شامل ۴۰۳ هاموی، ۴۳ رنجر، ۲۳ آمبولانس و ۱۷۰ موتورسایکل می باشند که قرار است به تمام قول اردوهای ساحوی اردوی ملی فرستاده شوند

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۱/۴ - ۱۸:۴۷
Background image

عیادت لوی درستیز قوای مسلح از مجروحین و مریضان داخل بستر شفاخانه شهید سردار محمد داود خان

الحاج حافظ محمد فصیح الدین"فطرت" لوی درستیز قوای مسلح کشور در حالیکه مسئولین و داکتران قوماندانیت صحیه ستردرستیز ایشان را  نیز همرای  می‌ نمودند از مجروحین حادثه اخیر ولایت قندهار و. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱ - ۹:۱۴
Background image

معاون لوی درستیز قوای مسلح کشور به پکتیا رفت

بر اساس هدایت رهبری وزارت دفاع ملی، حاجی مالی خان "صدیق" معاون لوی درستیز قوای مسلح کشور به منظور بررسی وضعیت به دندپتان ولایت پکتیا رفت و از مواضع منسوبین اردوی اسلامی ملی مستقر در خط. . .

دوشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۲۰:۴۴
Background image

اشتراک سرپرست وزارت دفاع ملی و لوی درستیز قوای مسلح به نمایشگاه صنایع دفاعی قطر 

مولوی محمد یعقوب "مجاهد" سرپرست وزارت دفاع ملی و قاری محمد فصیح "فطرت" لوی درستیز قوای مسلح کشور، پس از دیدار با مقامات قطری و وزرای دفاع برخی کشورها به نمایشگاه "صنایع دفاعی" که در حال. . .

BACK TO NEWS