دیدار هیئت مالزیایی با مولوی محمد یعقوب مجاهد سرپرست دفاع ملی 

web_admin
پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۲۲:۳۷
دیدار هیئت مالزیایی با مولوی محمد یعقوب مجاهد سرپرست دفاع ملی 

هیئتی از کشور مالزیا متشکل از نمایندگان وزارت های خارجه، دفاع، امور داخله و نماینده ویژه صدراعظم آن‌کشور که عازم کابل شده بودند امروز، با مولوی محمد یعقوب "مجاهد" سرپرست وزارت دفاع ملی در دفتر کاری اش دیدار و گفتگو نمودند.

سرپرست وزارت دفاع ملی در این دیدار ضمن خوش آمدید گویی این هیئت به افغانستان از برخورد نیک‌ مردم و حکومت مالزی با مهاجرین افغان در آنکشور و  روابط دیرینه اینکشور با افغانستان یادآوری شد گفت: مالزی یک کشور قدرتمند و بزرگ‌ اسلامی است امیدوارم این رفت و آمدها تقویت گردد.

در ادامه سرپرست وزارت دفاع ملی از فداکاری‌های ملت افغانستان در برابر اشغالگران و از وضعیت فعلی اینکشور به مهمانان معلومات داده افزود: خوشبختانه با روی کار آمدن امارت اسلامی گیلم اشغال برچیده شد و جنگ به طور کامل در اینکشور ختم و امنیت سرتاسری برقرار گردید.

سرپرست وزارت دفاع ملی نیز گفت، در افغانستان هیچ گروه ی مخرب به شمول داعش به شکل فزیکی وجود ندارد و نیز امارت اسلامی به کسی اجازه نخواهد داد از خاک اینکشور تهدیدی به کشورهای منطقه واقع گردد.

در اخیر، این هیئت افغانستان و مالزیا را یک کشور دوست عنوان نموده با تاکید بر همکاری های همه جانبه، اطمینان دادند که آنچه که افغانستان را از نزدیک مشاهده نمودند به مسؤلان آنکشور برسانند.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۳ - ۲۱:۱۶
Background image

دیدار سرپرست وزارت دفاع ملی با سفیر چین در کابل

مولوی محمد یعقوب "مجاهد" سرپرست وزارت دفاع ملی امروز، در دفتر کاری اش با آقای جاو شینگ‌ سفیر چین در کابل، دیدار و گفتگو نمودند. سرپرست وزارت دفاع ملی، روابط دیپلوماتیک و همکاری های. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۲ - ۲۱:۳۸
Background image

دیدار سرپرست وزارت دفاع ملی با سفیر کشور آزربايجان در کابل

مولوی محمد یعقوب "مجاهد" سرپرست وزارت دفاع ملی با آقای الهام "محمدوف" سفیر جمهوری اسلامی کشور آزربایجان در کابل، امروز در دفتر کاری اش دیدار و ملاقات نمود.

در این دیدار سرپرست وزارت. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۲۲:۳۷
Background image

دیدار هیئت مالزیایی با مولوی محمد یعقوب مجاهد سرپرست دفاع ملی 

هیئتی از کشور مالزیا متشکل از نمایندگان وزارت های خارجه، دفاع، امور داخله و نماینده ویژه صدراعظم آن‌کشور که عازم کابل شده بودند امروز، با مولوی محمد یعقوب "مجاهد" سرپرست وزارت دفاع ملی. . .

BACK TO NEWS