دیدار سرپرست وزارت دفاع ملی با سفیر چین در کابل

web_admin
پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۳ - ۲۱:۱۶
دیدار سرپرست وزارت دفاع ملی با سفیر چین در کابل

مولوی محمد یعقوب "مجاهد" سرپرست وزارت دفاع ملی امروز، در دفتر کاری اش با آقای جاو شینگ‌ سفیر چین در کابل، دیدار و گفتگو نمودند. سرپرست وزارت دفاع ملی، روابط دیپلوماتیک و همکاری های تجارتی و اقتصادی دو کشور را مثبت عنوان نمودهگفت: افغانستان و چین مشترکات واضح دارند ضمن تقویت و حفظ روابط دو کشور همسایه، از سرمایه گذاری ها و پروژه های اقتصادی چین در افغانستان حمایت نموده و از تامین امنیت آنان یکبار دیگر اطمینان می دهیم. در ادامه سفیر چین، تحکیم امنیت سرتاسری را در افغانستان یک فرصت خوب برای همکاریهای اقتصادی و تجارتی دانسته افزود: چین با سیاست های عدم مداخله، به روابط تاریخی خویش با افغانستان ادامه داده و در مسایل تجارت، اقتصاد و سایر موضوعات نیز همکار و همگام می باشد. همچنان دوطرف روی مسایل سرحدی و پروژه واخان نیز تبادل نظر نمودند.

 

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۰ - ۲۲:۵
Background image

سرپرست وزارت دفاع ملی با سفیر جاپان دیدار کرد

مولوی محمد یعقوب «مجاهد» سرپرست وزارت دفاع ملی امروز، در دفتر کاری اش با آقای تاکایوشی کورومایا سفیر جاپان در کابل دیدار و گفتگو نمود. در این دیدار سرپرست وزارت دفاع ملی ضمن قدردانی از. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۳/۱۴ - ۱۹:۱۷
Background image

هیات اندونیزیایی در دیدار با سرپرست وزارت دفاع ملی: «آنچه که در رسانه ها می شنیدیم، تبلیغات بود»

مولوی محمد یعقوب «مجاهد» سرپرست وزارت دفاع ملی امروز، با آقای محمد یوسف کالا معاون اسبق ریاست جمهوری و رئیس فعلی هلال احمر و شورای مساجد اندونیزیا و هیئت همراه شان در دفتر کاری اش دیدار. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۳/۸ - ۱۹:۳۵
Background image

اشتراک لوی درستیز در مراسم فراغت  سمینار مسولان پیژند قطعات ‌در ریاست پیژنتون 

الحاج قاری فصحیح الدین «فطرت» لوی درستیز قوای مسلح در مراسم فراغت سمینار  ارتقای ظرفیت ۲۴۰ تن آمرین و مدیران پیژندهای معینیت ها، ریاست ها‌ ‌وقول اردوی های وزارت دفاع ملی که برای سه روز. . .

BACK TO NEWS