شماره رایگان " 196 " سمع شکایات در وزارت دفاع ملی گشایش یافت

s.mohmand
سه‌شنبه ۱۳۹۹/۵/۷ - ۱۷:۲۹
شماره رایگان " 196 " سمع شکایات در وزارت دفاع ملی گشایش یافت

شماره رایگان "196" سمع شکایات در سرمفتشیت وزارت دفاع ملی در مراسم با حضور "شاه محمود میاخل" معاون اول وزارت دفاع ملی، منیره یوسف زاده معاون وزارت دفاع ملی در امور تعلیمات پرسونل و جنرالان و افسران در قرارگاه وزارت دفاع ملی گشایش یافت.

داکترعبدالناصر اصفیا سرمفتش وزارت دفاع ملی در آغاز مراسم در باره شماره رایگان 196 معلومات ارایه کرده و تاکید نمود که منسوبین وزارت دفاع ملی و خانواده های شهدا در سراسر افغانستان می توانند به طور 24 ساعت به شماره 196 تماس بگیرند و شکایات خود را درج کنند و به این شکایت ها مطابق قانون، اصول و پالیسی های وزارت دفاع ملی به موقع رسیدگی صورت خواهد گرفت.

او افزود که مردم نیز از سراسر کشور می توانند شکایت های شان نسبت به منسوبین اردوی ملی را با این مرکز شریک سازند.

شاه محمود میاخیل معاون اول وزارت دفاع ملی، ایجاد مرکز واحد سمع شکایات و فعال سازی شماره رایگا ن "196" را گام مهم در راستای اخذ شکایت منسوبان اردوی ملی و جلوگیری از فساد، رفتارهای نادرست و غیرقانونی، عنوان کرد.

منیره یوسف زاده معاون وزارت دفاع ملی در امور تعلیمات پرسونل در صحبت هایش ایجاد شماره 196 را اقدام نیک در راستای نهادینه سازی "اعتراض نسبت به کارهای فرا قانونی" عنوان نمود و تاکید کرد که منسوبین وزارت دفاع ملی، بدون هراس از افشای هویت شان می توانند به این شماره تماس گرفته و مشکلات و کارهای غیرقانونی را که در محیط کاری شان صورت می گیرند در مرکز واحد سمع شکایات ثبت کنند و به این شکایت ها به موقع رسیدگی خواهد شد.

رهبری وزارت دفاع ملی اطمینان می دهد، شکایت های که در مرکز سمع شکایات از طریق شماره رایگان 196 ثبت می گردند، بدون کدام ملاحظه یی فرا قانونی رسیدگی خواهد شد.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۲۲:۳۱
Background image

دیدار و ملاقات هموطنان مقیم خارج از کشور با سرپرست وزارت دفاع ملی

شماری از هموطنان کشور مقیم اروپا و بعضی ممالک دیگر که پس از روی کار آمدن امارت اسلامی برای نخستین بار به کشور برگشته بودند، امروز با مولوی محمد یعقوب "مجاهد" سرپرست وزارت دفاع ملی در. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۲ - ۱۲:۲۵
Background image

معاون اول وزارت دفاع ملی و لوی درستیز قوای مسلح در ویدیو کنفرانس (VTC) مسؤلان قطعات کشور اشتراک نمودند

حافظ محمد فصیح الدین "فطرت" لوی درستیز قوای مسلح و الحاج ملا محمد فاضل "مظلوم" معاون اول وزارت دفاع ملی در ویدیو کنفرانس (VTC) قوماندانان قول اردوها و مسؤلان قطعات و جزوتام ها اشتراک. . .

جمعه ۱۴۰۳/۱/۱۰ - ۱۱:۳۸
Background image

فراغت ۱۳۳۸ تن منسوبین قطعات خاص طی مراسم ویژه ی با اشتراک لوی درستیز قوای مسلح و اعضای کابینه حکومت برگزار شد

فراغت ۱۳۳۸ تن منسوبین جوان قطعات خاص وزارت دفاع ملی، امروز طی مراسم ویژه ی با اشتراک قاری محمد فصیح الدین "فطرت" لوی درستیز قوای مسلح، شيخ ندا محمد "ندیم" سرپرست وزارت تحصیلات عالی،. . .

BACK TO NEWS