سرپرست وزارت دفاع ملی در فراغت دانشجویان اکادمی افسران جوان اشتراک کرد

s.mohmand
پنجشنبه ۱۴۰۱/۱۲/۴ - ۱۹:۲۰
سرپرست وزارت دفاع ملی در فراغت دانشجویان اکادمی افسران جوان اشتراک کرد

۳۸۴ تن از دانشجویان اکادمی افسران جوان پوهنتون دفاع ملی از چهاردهمین دوره آموزش در بخش های نظامی و ملکی امروز در جریان یک مراسم ویژه فارغ شدند.

در این مراسم مولوی محمد یعقوب “مجاهد” سرپرست وزارت دفاع ملی، شیر محمد عباس “استانکزی” معاون اول وزارت امور خارجه، معاونین و مسولان وزارت خانه های مختلف و تعداد کثیری از مجاهدین اشتراک نموده بودند.

سرپرست وزارت دفاع ملی گفت: شما مدافعین راستین مردم هستید، حفاظت از حاکمیت ملی و مردم شریف کشور بر ما فرض است، در مقابله با دشمن آماده هرنوع دفاع باشید، عزم تان را جزم کنید، در تمام امور نیت تان خاص رضای الله متعال باشد، برای حفاظت از کشور در کنار آموختن قلم استفاده از سلاح را نیز بیاموزید و هر آن کسی که دشمن سعادت افغانستان است دشمن همه ی ما است و همه باهم آن را شکست می دهیم تا به مردم خود صلح و صفا را به ارمغان بیاوریم.

در همین حال معاون اول وزارت امور خارجه گفت: ما بدون تکبر و غرور به پیروزی ها خود افتخار می کنیم، ما باید یک لحظه غفلت نکنیم و مسولیت های خود را به وجه احسن ادا نماییم.

او همچنان افزود؛ ما همه مردم را به یک چشم می بینیم و بنام قوم کسی را نمی شناسیم، از همه بیشتر مردم خود را بنام یک افغان می شناسیم و برای خدمت به مردم و وحدت ملی تلاش می کنیم.

و نیز در ادامه گفت: شما مجاهدین هستید که تمامیت ارضی و سرحدات امن هستند و یک بار دیگر به افغان هایی که در خارج از کشور هستند صدا می زنیم که به کشور برگردند ما محافظ جان، مال و عزت شان می باشیم.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۳ - ۲۱:۱۶
Background image

دیدار سرپرست وزارت دفاع ملی با سفیر چین در کابل

مولوی محمد یعقوب "مجاهد" سرپرست وزارت دفاع ملی امروز، در دفتر کاری اش با آقای جاو شینگ‌ سفیر چین در کابل، دیدار و گفتگو نمودند. سرپرست وزارت دفاع ملی، روابط دیپلوماتیک و همکاری های. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۲ - ۲۱:۳۸
Background image

دیدار سرپرست وزارت دفاع ملی با سفیر کشور آزربايجان در کابل

مولوی محمد یعقوب "مجاهد" سرپرست وزارت دفاع ملی با آقای الهام "محمدوف" سفیر جمهوری اسلامی کشور آزربایجان در کابل، امروز در دفتر کاری اش دیدار و ملاقات نمود.

در این دیدار سرپرست وزارت. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۲۲:۳۷
Background image

دیدار هیئت مالزیایی با مولوی محمد یعقوب مجاهد سرپرست دفاع ملی 

هیئتی از کشور مالزیا متشکل از نمایندگان وزارت های خارجه، دفاع، امور داخله و نماینده ویژه صدراعظم آن‌کشور که عازم کابل شده بودند امروز، با مولوی محمد یعقوب "مجاهد" سرپرست وزارت دفاع ملی. . .

BACK TO NEWS