پیام وزیر دفاع ملی به مناسبت "نهم حوت"  روز ملی نیرو های دفاعی و امنیتی کشور

zia_omid
پنجشنبه ۱۳۹۷/۱۲/۹ - ۹:۱۹
پیام وزیر دفاع ملی به مناسبت "نهم حوت"

پیام وزیر دفاع ملی به مناسبت "نهم حوت"  روز ملی نیرو های دفاعی و امنیتی کشور

جنرالان، افسران، بریدملان و سربازان نیرو های دفاعی و امنیتی!

السلام علیکم و رحمته الله وبرکاته!

در اثر مواظبت دایمی  جلالتمآب رئیس جمهور و سرقوماندان اعلی قوای مسلح ازمنسوبان نهاد های دفاعی وامنیتی، ستایش وقدردانی از فداکاری های آنان نهم حوت را به عنوان روزملی و ارج گزاری ازنیروهای دفاعی و امنیتی کشور مسمی نموده اند. به مناسبت این روزخجسته درسراسر کشور طی مراسم یاد بود بعمل می آید. من به نمایندگی از رهبری وزارت دفاع ملی و ستردرستیز این روز ملی وتاریخی را به شما جنرالان، افسران، بریدملان و سربازان دلیر و پر افتخار مبارک باد گفته، از بارگاه خداوند متعال برای شما و خانواده های محترم شما توفیقات مزید استدعا می نمایم زیرا شما افتخار دولت ومردم افغانستان هستید به همین منظور با گذشت هر روز مورد حمایت، اعتماد و احترام مردم ما قرارگرفته اید.

نیرو های دفاعی و امنیتی کشور به خصوص منسوبان قهرمان ودلیر اردوی ملی که عملیات محاربوی نصرت را با موفقیت به پایان رساینده، دستاورد های قابل ملاحظه ای را بدست آوردند و برای اجرا وحمایت کمپاین پلان عملیات محاربوی خورشید ۱۳۹۸ نیز آماده گی کامل دارند. نیرو های دفاعی ما با داشتن احضارات عالی محاربوی روحیه وانگیزه ملی وظایف ملی ومسلکی شانرا درمیادین نبرد اجرا وحالت دفاعی به حالت تعرضی درجهت جلوگیری ازفعالیت های تخریبکاران مخالفین مسلح، تامین امنیت وحکومت داری خوب درساحات مسئولیت وظیفوی شان مساعی لازم را انجام داده و در مقابل آنانیکه به پروسه صلح را لبیک نمی گویند قاطعانه مبارزه کرده بر لانه ها و مخفیگاه های شان ضربات محکم هوایی وزمینی را وارد نموده و آنان نابود مینمایند.

نیرو های دلیر و فداکار اردوی ملی! مردم شریف افغانستان فدا کاری وسربازی شما سپاهیان وطن را که درهرنوع شرایط ازحاکمیت وارزش های ملی کشور دفاع وحراست می نماید ،قدر وتمجید می نمایند. ، رهبری وزارت دفاع ملی و ستر درستیر درتلاش های متداوم شان درعرصه حمایت، اکمال ومواظبت همه منسوبان اردو کارهای موثر را انجام داده وجوف پلان چهارساله وزارت دفاع ملی در عرصه ارتقاء قابلیت های محاربوی، اکمال تجهیزات هوایی و زمینی تدابیر لازم را روی دست قرارداده است. ودر این راه مقدس بستر اعتماد و حمایت بیشتر را در داخل و خارج کشور برای شما مهیا می سازند. به این واقعیت باور داریم که هر قدر نیرو های دفاعی و امنیتی ما تقویت شوند، پلان های شوم دشمنان وطن ما به همان اندازه به ناکامی مواجه می گردد و کشور ما به سوی آرامش رفاء و ترقی گام های استواری را بلند مینماید. بدون شک که حمایت قاطع جلالتمآب رئیس جمهور و سرقوماندان اعلی قوای مسلح جلالتمآب رئیس اجرائیه حکومت وحدت ملی، سایر نهاد های دولتی و نهاد های ملی و بین المللی به این معنی است که ما در مبارزات خویش موفق هستیم و به بسیار جدیت و دقت تمام باید به این حرکت خویش ادامه بدهیم و پلان های شوم دشمنان کشور را به خاک یکسان نمائیم.

درخاتمه یکبار دیگر روز خجسته نهم حوت روز ملی نیرو های دفاعی و امنیتی کشور را به شما سپاهیان ومدافعین راستین کشور مبارک گفته از در بار خداوند متعال برای شما در اجرای وظایف سپرده شده توفیقات مزید، برای مردم افغانستان عزت وسربلندی وبرای کشور عزیز ما صلح وامنیت دایمی استدعا می نمایم. 

با احترام

سرپرست وزارت دفاع ملی

اسدالله " خالد"

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۲۲:۳۱
Background image

دیدار و ملاقات هموطنان مقیم خارج از کشور با سرپرست وزارت دفاع ملی

شماری از هموطنان کشور مقیم اروپا و بعضی ممالک دیگر که پس از روی کار آمدن امارت اسلامی برای نخستین بار به کشور برگشته بودند، امروز با مولوی محمد یعقوب "مجاهد" سرپرست وزارت دفاع ملی در. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۲ - ۱۲:۲۵
Background image

معاون اول وزارت دفاع ملی و لوی درستیز قوای مسلح در ویدیو کنفرانس (VTC) مسؤلان قطعات کشور اشتراک نمودند

حافظ محمد فصیح الدین "فطرت" لوی درستیز قوای مسلح و الحاج ملا محمد فاضل "مظلوم" معاون اول وزارت دفاع ملی در ویدیو کنفرانس (VTC) قوماندانان قول اردوها و مسؤلان قطعات و جزوتام ها اشتراک. . .

جمعه ۱۴۰۳/۱/۱۰ - ۱۱:۳۸
Background image

فراغت ۱۳۳۸ تن منسوبین قطعات خاص طی مراسم ویژه ی با اشتراک لوی درستیز قوای مسلح و اعضای کابینه حکومت برگزار شد

فراغت ۱۳۳۸ تن منسوبین جوان قطعات خاص وزارت دفاع ملی، امروز طی مراسم ویژه ی با اشتراک قاری محمد فصیح الدین "فطرت" لوی درستیز قوای مسلح، شيخ ندا محمد "ندیم" سرپرست وزارت تحصیلات عالی،. . .

BACK TO NEWS