پیام تبریکیه لوی درستیز قوایمسلح به مناسبت نهم حوت روز ملی نیروهای دفاعی و امنیتی!

zia_omid
چهارشنبه ۱۳۹۷/۱۲/۸ - ۱۵:۳۴
پیام تبریکیه لوی درستیز قوایمسلح

رهبری ستر درستیز قوای مسلح صمیمانه ترین تبریکات و تمنیات نیک خویش را به مناسبت نهم حوت روز ملی و گرامیداشت از فداکاری و جانبازی های افتخار آفرینان و مدافعان وطن و مردم عزیز کشور، حضور جلالتمآب ریس جمهوری اسلامی افغانستان و سر قوماندان اعلی قوای مسلح و معاونین محترم ایشان، جلالتماب ریس اجراییه و معاونین محترم ایشان، اعضای محترم کابینه، رؤسای محترم مجلسین شورای ملی، رهبران محترم جهادی، قاضی القضات، لوی څارنوال، جلالتمآب سر پرست وزارت دفاع ملی، معاونین و روسای محترم وزارت دفاع ملی و ستردرستیز، قوماندانان قطعات مرکز، ساحوی وتمام منسوبین اردوی ملی اعم از افسران، بریدملان و سربازان نیروهای دفاعی و امنیتی و کافه ملت عزیز افغانستان تقدیم می دارم.

 جنرالان، افسران، بریدملان و سربازان شجاع قوایمسلح!         

 فداکاری ها و جانبازی های شما در تطبیق کمپاین پلان عملیاتی نصرت ۱۳۹۷ قابل تمجید و مایه فخر است زیرا قربانی ها و از خودگذری های شما در سنگر های نبرد علیه دشمنان وطن و مردم افغانستان نشان داد که دیگر برای تروریستان و دشمنان این خاک فرصت و مجال تطبیق اهداف شوم و آرزوهای باطل شان میسر نخواهد شد. اقتدار و توانایی شما بیانگر این مسئله است دفاع از ارزشهای میهنی، حاکمیت ملی و مبارزه با دشمنان این وطن در سر خط کارتان قرار داشته و مردم ما را نسبت به آینده امیدوار می سازد. بنا بر این به منظور گرامیداشت از فداکاری های بی دریغ شما فرزندان راستین این میهن، از جانب حکومت وحدت ملی نهم حوت به نام روز ملی نیروهای دفاعی و امنیتی مسما گردید تا از جانبازی ها و دست آورد های تاریخی شما تقدیر به عمل آید.

هموطنان عزیز!

من به نمایندگی از تمام منسوبین اردوی ملی، به دولت و ملت مسلمان و متدین افغانستان عزیز اطمینان میدهم که منسوبین دلیر اردوی ملی به مثابه فرزاندان و وارثین پدران و نیاکان سلحشور و آزادیخواه ملت با عزت افغانستان با عزم متین و ایمان راسخ، در برابر هرگونه تهاجمی دلیرانه سینه سپر کرده اند و در پرتو قانون اساسی بخاطر دفاع از تمامیت ارضی، استقلال، حاکمیت ملی و تامین صلح سرتاسری در کشور هر لحظه آماده ایثار، فداکاری و خدمت به مردم عزیز خویش هستند.

ما کمپاین پلان عملیاتی ۱۳۹۸ را در ساحات که تهدید مخالفان مسلح دولت محسوس است آغاز نموده ایم، اکنون منسوبان اردوی ملی کشور با روحیه بلند رزمی  در مقابل دشمنان قسم خورده ما دست و پنجه نرم می کنند. نیروهای دفاعی و امنیتی قهرمان ما در چوکات این کمپاین پلان، عملیات تهاجمی را علیه گروه های تروریستی به پیش خواهند برد و دشمن را در مخفیگاه های آن مورد حمله قرار خواهند داد، این تهاجم تا از بین رفتن کامل دشمنان صلح و آرامش مردم ما ادامه خواهد داشت.

آمادگی ما برای جنگ در حقیقت تلاشی است برای رسیدن به یک صلح دایمی و سرتاسری در کشور که مردم ما بی صبرانه انتظار آن را دارند.

هموطنان عزیز و منسوبین نیروهای دفاعی و امنیتی!

قسمیکه در جریان هستید حکومت وحدت ملی ستراتیژی مصالحه با مخالفان مسلح دولت "طالبان افغانی" را تقریباَ چندین ماه قبل اعلان نمود که این امر با استتقبال مردم و کشورهای منطقه و جهان بالخصوص ایالات متحده آمریکا روبرو گردید.

امید وار هستم این پروسه ملی که خواست همگانی است به موفقیت به پایان برسد تا ملت سربلند افغانستان مانند ملل دیگر یک زندگی صلح آمیز و عاری از خشونت داشته باشند.

ملت با عزت و سربلند افغانستان!

در پایان یکبار دیگر فرارسیدن این روز خجسته و تاریخی را از صمیم قلب به همه منسوبان دلیر نهادی های دفاعی و امنیتی کشور تبریک عرض نموده و از بارگاه خداوند متعال برای همه شما دلیر مردان صحت و بهروزی و برای مردم نجیب افغانستان سعادت و خوشبختی استدعا مینمایم.

با احـترام

لوی درستیـز قوایمسلح ج.ا.ا

ستر جنرال محمد شریف ( یفـتـلی)

تازه ترین اخبار

جمعه ۱۴۰۳/۱/۱۰ - ۱۱:۳۸
Background image

فراغت ۱۳۳۸ تن منسوبین قطعات خاص طی مراسم ویژه ی با اشتراک لوی درستیز قوای مسلح و اعضای کابینه حکومت برگزار شد

فراغت ۱۳۳۸ تن منسوبین جوان قطعات خاص وزارت دفاع ملی، امروز طی مراسم ویژه ی با اشتراک قاری محمد فصیح الدین "فطرت" لوی درستیز قوای مسلح، شيخ ندا محمد "ندیم" سرپرست وزارت تحصیلات عالی،. . .

شنبه ۱۴۰۳/۱/۴ - ۱۸:۴۷
Background image

عیادت لوی درستیز قوای مسلح از مجروحین و مریضان داخل بستر شفاخانه شهید سردار محمد داود خان

الحاج حافظ محمد فصیح الدین"فطرت" لوی درستیز قوای مسلح کشور در حالیکه مسئولین و داکتران قوماندانیت صحیه ستردرستیز ایشان را  نیز همرای  می‌ نمودند از مجروحین حادثه اخیر ولایت قندهار و. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱ - ۹:۱۴
Background image

معاون لوی درستیز قوای مسلح کشور به پکتیا رفت

بر اساس هدایت رهبری وزارت دفاع ملی، حاجی مالی خان "صدیق" معاون لوی درستیز قوای مسلح کشور به منظور بررسی وضعیت به دندپتان ولایت پکتیا رفت و از مواضع منسوبین اردوی اسلامی ملی مستقر در خط. . .

BACK TO NEWS