مراسم تحلیف مفتشین

zia_omid
دوشنبه ۱۳۹۸/۱۰/۲ - ۱۶:۵۳
مراسم تحلیف مفتشین

معاون اول وزارت دفاع ملی ضمن تبریکی به فارغان کورس تخصصی تفتیش، کار و فعالیت های آنان را حیاتی و محسوس خوانده گفت: حاکمیت قانون به طور یکسان بر تمامی قدمه های اردوی ملی و تنفیذ همه جانبه قانون در وزارت دفاع ملی از وظایف اساسی شما مفتشین می باشد و در امر مبارزه با فساد اداری بدون هیچ گونه ترس و واهمه و لحاظ و فرق میان قدمه های پایین و مقامات بالا اجراات نموده و صادقانه مسولیت های خویش را به پیش ببرید، ما جنگ را در میدان های نبرد از دشمنان بزدل و مزدور صفت برده ایم اما مسله فساد نباید از داخل اردوی با صلابت ما را متضرر کند که اثرات آن به طور مستقیم جنگ را نیز متاثر خواهد ساخت.

در همین حال داکتر محمد ناصر اصفیا سرمفتش وزارت دفاع ملی پس از ارایه گزارش از چگونگی برگزاری، ا هداف کورس تخصصی تفتیش و موثر خواندن آن گفت: وزارت دفاع ملی طبق رهنمودات و مقررات دولت جمهوری اسلامی افغانستان متعهد به مبارزه و از میان بردن فساد می باشد و مفتشین ما با پاکی نفس و اراده قوی در این راه گام برداشته اند که شاهد نتایج خوب آن بوده ایم و در آینده انتظارات بهتر و اثرگذارتر از آنان داریم.

در اخیر هم پس از اجرای مراسم تحلیف به مداومین کورس تفتیش تصدیق نامه ها و تحسین نامه ها تفویض گردید.

تازه ترین اخبار

جمعه ۱۴۰۳/۱/۱۰ - ۱۱:۳۸
Background image

فراغت ۱۳۳۸ تن منسوبین قطعات خاص طی مراسم ویژه ی با اشتراک لوی درستیز قوای مسلح و اعضای کابینه حکومت برگزار شد

فراغت ۱۳۳۸ تن منسوبین جوان قطعات خاص وزارت دفاع ملی، امروز طی مراسم ویژه ی با اشتراک قاری محمد فصیح الدین "فطرت" لوی درستیز قوای مسلح، شيخ ندا محمد "ندیم" سرپرست وزارت تحصیلات عالی،. . .

شنبه ۱۴۰۳/۱/۴ - ۱۸:۴۷
Background image

عیادت لوی درستیز قوای مسلح از مجروحین و مریضان داخل بستر شفاخانه شهید سردار محمد داود خان

الحاج حافظ محمد فصیح الدین"فطرت" لوی درستیز قوای مسلح کشور در حالیکه مسئولین و داکتران قوماندانیت صحیه ستردرستیز ایشان را  نیز همرای  می‌ نمودند از مجروحین حادثه اخیر ولایت قندهار و. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱ - ۹:۱۴
Background image

معاون لوی درستیز قوای مسلح کشور به پکتیا رفت

بر اساس هدایت رهبری وزارت دفاع ملی، حاجی مالی خان "صدیق" معاون لوی درستیز قوای مسلح کشور به منظور بررسی وضعیت به دندپتان ولایت پکتیا رفت و از مواضع منسوبین اردوی اسلامی ملی مستقر در خط. . .

BACK TO NEWS