مداومین دوره 24 کورس تخصصی تفتیش سند فراغت بدست آوردند

zia_omid
سه‌شنبه ۱۳۹۸/۷/۳۰ - ۱۴:۴۷
مداومین دوره 24 کورس تخصصی تفتیش سند فراغت بدست آوردند

دوره 24 کورس تخصصی تفتیش که یک ما قبل با شعار شفافیت، حسابدهی و مبارزه با فساد در سرخط مفتشین قرار دارد، در قرار گاه وزارت دفاع ملی آغاز و به تعداد 23 تن از مفتشین در کورس متذکره اشتراک نموده بودند که 15 نفر آنها توانستند با سپری نمودن دوره آموزشی سند فراغت را بدست بیاورند.

محفلی که به همین مناسبت به اشتراک دگرجنرال اقبال علی نادری معاون ستردرستیز قوایمسلح، داکتر محمد ناصر اصفیا سرمفتش وزارت دفاع ملی، نماینده عمومی قوماندانی سیستیکا، استادان، مفتیشین و عدهیی از منسوبین در قرارگاه وزارت دفاع ملی تدویر یافته بود.

بعداً سرمفتش وزارت دفاع ملی گفت: هدف از موجودیت سیستم تفتیش، آگاه نگهداشتن مسوولین با استفاده از تعلیم و تربیه، سمع شکایات، تفتیش های مالی و عینیات و نظارت بر استخبارات میباشد.

وی در ادامه سخنانش خطاب به مداومین صادق باشید، راستکار باشید و به پیش بروید افزود: منحیث مفتشین باید وظایف و مسوولیت های تان را مطابق قانون، با امانت داری کامل، بی طرفانه و بدور از تعصبات قومی و نژادی انجام دهید.

سپس معاون لوی درستیز قوایمسلح ضمن تبریکی به فارغین گفت: خرسند هستیم که امروز شاهد ارتقاء و بلند رفتن ظرفیت مفتشین خویش در راستای مبارزه با فساد قرار داریم. وی افزود: تفتیش همکار نزدیک و به مثابه چشم، گوش و ضمیر قوماندان است. زیرا مفتشین قوماندانان را در میدان های محاربه همکاری مینمایند.

آقای نادری در رابطه به تعلیمات، سمع شکایات، محاسبات و عینیات مفصلاً صحبت نموده افزود: هر اجراات به آموزش ضرورت دارد که چهار اصل(تعلیمات، تجهیزات، پرسونل و امکانات) موفقیت را در عرصه کار و فعالیت بوجود میاورد.

فراغت

همچنان وی مفتشین را حمایت کننده حقوق حقه سربازان خطاب نموده گفت: وظایف و مسوولیت های تان را در راستای مبارزه با فساد و انحرافات با استقلالیت کامل انجام دهید. تا توانسته باشید از حق سربازانیکه در خطوط مقدم جبهه در برابر دشمنان صلح و آرامش کشور جانهای شیرین شان را فدا میکنند دفاع نمایید.

متعاقباً نماینده قوماندانی عمومی سیستیکا ضمن صحبت گفت: وجود فساد در ادارات باعث از بین رفتن شیرازه نظام شده و کشور را بطرف تباهی سوق میدهد، نگزارید تا این پدیده شوم در کشور تان گسترش پیدا کند. وی همچنان تعهد قوماندانی عمومی سیستیکا را در عرصه های مختلف کمک و همکاری همه جانبه با اردوی ملی کشور ابراز نمود.

سپس مفتشین با بجا آوردن حلف وفاداری گفتند: وظایف و مسوولیت های را که برای ما محول میگردد با روحیه عالی وطندوستی پذیرفته، اوصاف و معیارهای که نظر به مقررات برای ما تعین گردیده مستقلانه و بدون جانبداری به وجه احسن اجرا مینماییم

محفل با توزیع تقدیر نامه ها و تحسین نامه ها برای فارغان خاتمه یافت.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۳ - ۲۱:۱۶
Background image

دیدار سرپرست وزارت دفاع ملی با سفیر چین در کابل

مولوی محمد یعقوب "مجاهد" سرپرست وزارت دفاع ملی امروز، در دفتر کاری اش با آقای جاو شینگ‌ سفیر چین در کابل، دیدار و گفتگو نمودند. سرپرست وزارت دفاع ملی، روابط دیپلوماتیک و همکاری های. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۲ - ۲۱:۳۸
Background image

دیدار سرپرست وزارت دفاع ملی با سفیر کشور آزربايجان در کابل

مولوی محمد یعقوب "مجاهد" سرپرست وزارت دفاع ملی با آقای الهام "محمدوف" سفیر جمهوری اسلامی کشور آزربایجان در کابل، امروز در دفتر کاری اش دیدار و ملاقات نمود.

در این دیدار سرپرست وزارت. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۲۲:۳۷
Background image

دیدار هیئت مالزیایی با مولوی محمد یعقوب مجاهد سرپرست دفاع ملی 

هیئتی از کشور مالزیا متشکل از نمایندگان وزارت های خارجه، دفاع، امور داخله و نماینده ویژه صدراعظم آن‌کشور که عازم کابل شده بودند امروز، با مولوی محمد یعقوب "مجاهد" سرپرست وزارت دفاع ملی. . .

BACK TO NEWS