لوی درستیز قوای مسلح به فراغت محصلین اکادمی افسران پوهنتون دفاع ملی اشتراک ورزید

web_admin
پنجشنبه ۱۴۰۲/۷/۲۰ - ۱۸:۴۱
لوی درستیز قوای مسلح به فراغت محصلین اکادمی افسران پوهنتون دفاع ملی اشتراک ورزید

 
فراغت ۱۷۲ تن محصلین اکادمی افسران اسامه بن زید  با اشتراک قاری فصیح الدین "فطرت" لوی درستیز قوای مسلح کشور در پوهنتون دفاع ملی حضرت ابوعبیده بن جراح "رض" برگزار شد. 
این محصلین پس از سپری نمودن یک سال تعلیمات نظامی، مسلکی و عقیدتی امروز طی مراسم ویژه ی با حضور شماری از مسؤلان، منسوبین و مجاهدین از  بیست ومین دور این اکادمی فراغت حاصل نمودند. 

لوی درستیز قوای مسلح طی سخنانی در این مراسم، ضمن تبریکی به فارغان روی موضوعات لازم اشاره نموده و افزود، برای یک نظام اعداد و آموزش های نظامی امر ضروری است، اردوی اسلامی ما باید مجهز و آراسته به عقیده نظامی باشند تا در مقابل دشمنان قدرت خویش را به نمایش بگزارند. وی در ادامه اضافه نمود، ما در حال حاضر متشکل از یک اردوی منظم و متعهد در منطقه هستیم که آماده هرگونه فداکاری و دفاع از ارزش های اسلامی، سرحدات کشور هستند. 

این مراسم با اجرای انواع نمایشات نظامی، مانور، تحلیف عسکری، پیام های اطمینانیه بخش مجاهدین و اهدای تصدیق نامه به فارغان خاتمه یافت. 

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۳ - ۲۱:۱۶
Background image

دیدار سرپرست وزارت دفاع ملی با سفیر چین در کابل

مولوی محمد یعقوب "مجاهد" سرپرست وزارت دفاع ملی امروز، در دفتر کاری اش با آقای جاو شینگ‌ سفیر چین در کابل، دیدار و گفتگو نمودند. سرپرست وزارت دفاع ملی، روابط دیپلوماتیک و همکاری های. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۲ - ۲۱:۳۸
Background image

دیدار سرپرست وزارت دفاع ملی با سفیر کشور آزربايجان در کابل

مولوی محمد یعقوب "مجاهد" سرپرست وزارت دفاع ملی با آقای الهام "محمدوف" سفیر جمهوری اسلامی کشور آزربایجان در کابل، امروز در دفتر کاری اش دیدار و ملاقات نمود.

در این دیدار سرپرست وزارت. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۲۲:۳۷
Background image

دیدار هیئت مالزیایی با مولوی محمد یعقوب مجاهد سرپرست دفاع ملی 

هیئتی از کشور مالزیا متشکل از نمایندگان وزارت های خارجه، دفاع، امور داخله و نماینده ویژه صدراعظم آن‌کشور که عازم کابل شده بودند امروز، با مولوی محمد یعقوب "مجاهد" سرپرست وزارت دفاع ملی. . .

BACK TO NEWS