سفر مقامات نهادهای دفاعی و امنیتی  کشور به محل رویداد اخیر در امام صاحب کندز

s.mohmand
دوشنبه ۱۴۰۱/۲/۵ - ۹:۳۶
سفر مقامات نهادهای دفاعی و امنیتی  کشور به محل رویداد اخیر در امام صاحب کندز

محترم حاجی مالی "خان" معاون لوی درستیز قوای مسلح، همراه با یک هیأت متشکل از معینان وزارت امور داخله، ریاست عمومی استخبارات و نماینده ریاست الوزرا جهت بررسی رویداد اخیر که در مسجد "خانقا" ولسوالی امام صاحب ولایت کندز صورت گرفت، حضور یافتند و از خانواده شهدا، مجروحین و بازماندگان این رویداد عیادت و دلجویی کردند.

این هیأت حکومتی، در دیدار با مردم و از محل رویداد حملات اخیر که بالای نمازگزاران در مسجد امام صاحب صورت گرفت که منجر به مجروح و شهادت شماری از هموطنان بی گناه مان گردید، وحشیانه توصیف نموده و هدف از همچو حملات را به شهادت رساندن غیرنظامیان و علمای دین خواندند.

هيأت امارت اسلامی افغانستان، ضمن ابراز همدردی و غم شریکی از کشاندن عاملین رویداد به پای میز عدالت تاکید کردند.

از سوی هم، این هیأت با اهدای کمک نقدی به خانواده شهدا و بازماندگان از ترمیم دوباره مسجد به شکل معیاری در آینده خبر دادند‌.

 

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۲۲:۳۱
Background image

دیدار و ملاقات هموطنان مقیم خارج از کشور با سرپرست وزارت دفاع ملی

شماری از هموطنان کشور مقیم اروپا و بعضی ممالک دیگر که پس از روی کار آمدن امارت اسلامی برای نخستین بار به کشور برگشته بودند، امروز با مولوی محمد یعقوب "مجاهد" سرپرست وزارت دفاع ملی در. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۲ - ۱۲:۲۵
Background image

معاون اول وزارت دفاع ملی و لوی درستیز قوای مسلح در ویدیو کنفرانس (VTC) مسؤلان قطعات کشور اشتراک نمودند

حافظ محمد فصیح الدین "فطرت" لوی درستیز قوای مسلح و الحاج ملا محمد فاضل "مظلوم" معاون اول وزارت دفاع ملی در ویدیو کنفرانس (VTC) قوماندانان قول اردوها و مسؤلان قطعات و جزوتام ها اشتراک. . .

جمعه ۱۴۰۳/۱/۱۰ - ۱۱:۳۸
Background image

فراغت ۱۳۳۸ تن منسوبین قطعات خاص طی مراسم ویژه ی با اشتراک لوی درستیز قوای مسلح و اعضای کابینه حکومت برگزار شد

فراغت ۱۳۳۸ تن منسوبین جوان قطعات خاص وزارت دفاع ملی، امروز طی مراسم ویژه ی با اشتراک قاری محمد فصیح الدین "فطرت" لوی درستیز قوای مسلح، شيخ ندا محمد "ندیم" سرپرست وزارت تحصیلات عالی،. . .

BACK TO NEWS