سرپرست وزارت دفاع ملی در دیدار با هیأت بلند پایه‌ی علمای جهان اسلام:《مسئله فلسطین درد مشترک همه مسلمانان جهان است》

web_admin
دوشنبه ۱۴۰۲/۹/۱۳ - ۲۳:۵
سرپرست وزارت دفاع ملی در دیدار با هیأت بلند پایه‌ی علمای جهان اسلام:《مسئله فلسطین درد مشترک همه مسلمانان جهان است》

 

مولوی محمد یعقوب "مجاهد" سرپرست وزارت دفاع ملی، شام روز گذشته، با هیأت بلند پایه ی علمای جهان اسلام که به کابل تشریف آورده بودند، دیدار و گفتگو نمودند.

در نخست، سرپرست وزارت دفاع ملی ضمن خوش آمدید گویی به هیأت متذکره، گفت:《امارت اسلامی از همکاری و حمایت های همه جانبه کشورهای اسلامی از مردم افغانستان قلباً سپاسگزاری می کند. بدون شک، این دیدوبازدیدها سبب تقویت روابط بین دولت ها و مردم خواهد شد.

در ادامه سرپرست وزارت دفاع ملی با اتحاف دعا به روح شهدای فلسطین، بمباردمادن رژیم صهیونیستی اشغالگر اسراييل در غزه را وحشیانه خوانده گفت: آنچه که امروز در فلسطین صورت می گیرد درد مشترک تمام مسلمانان جهان است، همانگونه که مجاهدین امارت اسلامی با سلاح ایمان شان در برابر قدرت های بزرگ جهان پیروز گردیدند و فلسطینیان با اراده مستحکم که دارند قطعاً در این جنگ پیروز خواهند شد.

سپس، داکتر علی محمد "قره داغی" که به نمایندگی از این هیأت سخنرانی می نمود با یادآوری از رشادت و قهرمانی های مردم مجاهد افغانستان در برابر تجاوزگران، گفت: 《پیروزی امارت اسلامی در افغانستان مایه امید و الهام بخش بوده است، از برکت حاکمیت نظام اسلامی در اینکشور اکنون مردم افغانستان در یک فضای کاملاً امنیت به سر می‌برند.》

در ادامه این هیأت از برنامه های حکومت داری خوب امارت اسلامی حمایت نموده و از حمایت و همکاری های کشورهای اسلامی به مردم افغانستان اطمینان دادند. این مجلس با تاکید به وحدت و همبستگی مسلمانان جهان و دعای فلاح پایان یافت.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۰ - ۲۲:۵
Background image

سرپرست وزارت دفاع ملی با سفیر جاپان دیدار کرد

مولوی محمد یعقوب «مجاهد» سرپرست وزارت دفاع ملی امروز، در دفتر کاری اش با آقای تاکایوشی کورومایا سفیر جاپان در کابل دیدار و گفتگو نمود. در این دیدار سرپرست وزارت دفاع ملی ضمن قدردانی از. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۳/۱۴ - ۱۹:۱۷
Background image

هیات اندونیزیایی در دیدار با سرپرست وزارت دفاع ملی: «آنچه که در رسانه ها می شنیدیم، تبلیغات بود»

مولوی محمد یعقوب «مجاهد» سرپرست وزارت دفاع ملی امروز، با آقای محمد یوسف کالا معاون اسبق ریاست جمهوری و رئیس فعلی هلال احمر و شورای مساجد اندونیزیا و هیئت همراه شان در دفتر کاری اش دیدار. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۳/۸ - ۱۹:۳۵
Background image

اشتراک لوی درستیز در مراسم فراغت  سمینار مسولان پیژند قطعات ‌در ریاست پیژنتون 

الحاج قاری فصحیح الدین «فطرت» لوی درستیز قوای مسلح در مراسم فراغت سمینار  ارتقای ظرفیت ۲۴۰ تن آمرین و مدیران پیژندهای معینیت ها، ریاست ها‌ ‌وقول اردوی های وزارت دفاع ملی که برای سه روز. . .

BACK TO NEWS