معاون اول وزارت دفاع ملی و لوی درستیز قوای مسلح در ویدیو کنفرانس (VTC) مسؤلان قطعات کشور اشتراک نمودند

web_admin
یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۲ - ۱۲:۲۵
معاون اول وزارت دفاع ملی و لوی درستیز قوای مسلح در ویدیو کنفرانس (VTC) مسؤلان قطعات کشور اشتراک نمودند

حافظ محمد فصیح الدین "فطرت" لوی درستیز قوای مسلح و الحاج ملا محمد فاضل "مظلوم" معاون اول وزارت دفاع ملی در ویدیو کنفرانس (VTC) قوماندانان قول اردوها و مسؤلان قطعات و جزوتام ها اشتراک کردند.

این ویدیو کنفرانس که از مقر وزارت دفاع ملی راه اندازی شده بود، قوماندانان قول اردوها و مسؤلان قطعات وجزوتام ها هر یک به نوبت ضمن ارایه مشکلات قطعات مربوطه شان در بخش های مختلف و نظریات شان را در مورد اعاشه گرم و سرد و بدل اعاشه به مسؤلان شریک ساختند.

همچنان لوی درستیز قوای مسلح قوماندانان و مسؤلان را از حل تمام مشکلات شان خاطر نشان نموده و گفت: از تمام توان خویش برای رفاه ملت افغان استفاده کنید و برای هر نوع خدمت گزاری آماده باشید.
 

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۳ - ۲۱:۱۶
Background image

دیدار سرپرست وزارت دفاع ملی با سفیر چین در کابل

مولوی محمد یعقوب "مجاهد" سرپرست وزارت دفاع ملی امروز، در دفتر کاری اش با آقای جاو شینگ‌ سفیر چین در کابل، دیدار و گفتگو نمودند. سرپرست وزارت دفاع ملی، روابط دیپلوماتیک و همکاری های. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۲ - ۲۱:۳۸
Background image

دیدار سرپرست وزارت دفاع ملی با سفیر کشور آزربايجان در کابل

مولوی محمد یعقوب "مجاهد" سرپرست وزارت دفاع ملی با آقای الهام "محمدوف" سفیر جمهوری اسلامی کشور آزربایجان در کابل، امروز در دفتر کاری اش دیدار و ملاقات نمود.

در این دیدار سرپرست وزارت. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۲۲:۳۷
Background image

دیدار هیئت مالزیایی با مولوی محمد یعقوب مجاهد سرپرست دفاع ملی 

هیئتی از کشور مالزیا متشکل از نمایندگان وزارت های خارجه، دفاع، امور داخله و نماینده ویژه صدراعظم آن‌کشور که عازم کابل شده بودند امروز، با مولوی محمد یعقوب "مجاهد" سرپرست وزارت دفاع ملی. . .

BACK TO NEWS