کمک ١٠٠ عراده ويلچر از سوی کشور دوست هندوستان به معیوبین اردوی ملی

zia_omid
دوشنبه ۱۳۹۸/۲/۲ - ۱۶:۵
کمک ١٠٠ عراده ويلچر از سوی کشور دوست هندوستان به معیوبین اردوی ملی

كابل - افغانستان: کشور دوست هندوستان به تعداد ١٠٠ عراده ولچیر را به معیوبین اردوی ملی که اعضای بدن شان را در راه دفاع از کشور در مقابل تروریزم از دست داده‌اند، مساعدت نمود. در محفل که به این منظور در مقر وزارت دفاع ملی به اشتراک اسدالله "خالد" سرپرست وزارت دفاع ملی، معاونین و روسای وزارت دفاع ملی و ستر درستیز تدویر یافته بود، به تعداد ١٨ عراده آن در حضور سفیر کشور دوست هندوستان به معلولین اردوی ملی توزیع گردید و قرار است متباقی آن نیز در آینده نزدیک توزیع گردد. سرپرست وزارت دفاع ملی از کمک های کشور دوست هندوستان در عرصه‌های تعلیم و تربیه و تجهیز نیروهای اردوی ملی ابراز قدردانی نموده، هندوستان را یک دوست دیرینه مردم و دولت افغانستان خواند. سرپرست وزارت دفاع ملی افزود : ما همسایه‌های دیگری هم داریم که برای ما مرمی می‌فرستند، آنها دهشت افگنان را در خاک خویش تربیه نموده و زند‌گی صلح آمیز مردم ما را صدمه می‌رساند. ولی هندوستان از جمله کشورهایست که در بازسازی افغانستان سهم ارزنده گرفته و افغانستان را در احیای پروژه های عام المنفعه اقتصادی یاری رسانده است. در اخیر آقای وینی کمار سفیر کشور دوست هندوستان از قهرمانی نیروهای اردوی ملی در مقابله با تروریزم ستایش نموده و وعده سپرد که کشورش آماده است تا اردوی افغانستان را در عرصه‌های مختلف همکاری نماید.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۱/۴ - ۱۸:۴۷
Background image

عیادت لوی درستیز قوای مسلح از مجروحین و مریضان داخل بستر شفاخانه شهید سردار محمد داود خان

الحاج حافظ محمد فصیح الدین"فطرت" لوی درستیز قوای مسلح کشور در حالیکه مسئولین و داکتران قوماندانیت صحیه ستردرستیز ایشان را  نیز همرای  می‌ نمودند از مجروحین حادثه اخیر ولایت قندهار و. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱ - ۹:۱۴
Background image

معاون لوی درستیز قوای مسلح کشور به پکتیا رفت

بر اساس هدایت رهبری وزارت دفاع ملی، حاجی مالی خان "صدیق" معاون لوی درستیز قوای مسلح کشور به منظور بررسی وضعیت به دندپتان ولایت پکتیا رفت و از مواضع منسوبین اردوی اسلامی ملی مستقر در خط. . .

دوشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۲۰:۴۴
Background image

اشتراک سرپرست وزارت دفاع ملی و لوی درستیز قوای مسلح به نمایشگاه صنایع دفاعی قطر 

مولوی محمد یعقوب "مجاهد" سرپرست وزارت دفاع ملی و قاری محمد فصیح "فطرت" لوی درستیز قوای مسلح کشور، پس از دیدار با مقامات قطری و وزرای دفاع برخی کشورها به نمایشگاه "صنایع دفاعی" که در حال. . .

BACK TO NEWS