از ۲۸ اسد سالروز استقلال کشور به گونه  ویژه در وزارت دفاع ملی بزرگداشت به عمل آمد 

s.mohmand
جمعه ۱۴۰۱/۵/۲۸ - ۱۵:۲۲
از ۲۸ اسد سالروز استقلال کشور به گونه  ویژه در وزارت دفاع ملی بزرگداشت به عمل آمد 

 از ۲۸ اسد صد وسومین سالروز استرداد استقلال افغانستان با اشتراک سرپرست وزارت دفاع ملی، معاونین، روسا، منسوبین، علما،  و عده از مجاهدین به گونۀ ویژه در مقر وزارت دفاع تجلیل به عمل آمد. 

مولوی محمد یعقوب "مجاهد" سرپرست وزارت دفاع ملی، استقلال کشور را از انگلیس یک رویداد مهم اسلامی و تاریخی عنوان نموده گفت: امروز، مردم مجاهد افغانستان برای محافظت از این میراث، در مقابل سایر استعمارگران بزرگ جهان مبارزه نمودند و با کمال افتخارانه از این روز تجلیل می کنند. 

سرپرست وزارت دفاع ملی، در ادامه سخنانش افزود: دشمنان نظام می خواهند با راه اندازی انواع توطیئه های قومی، زبانی و مذهبی بین ملت و دولت  تفرقه ایجاد کنند‌؛ اما باید همه هوشیار باشیم و این وحدت ملی مان را حفظ نمایم. 

در ادامه سخنرانی ها، هر یک معاونین وزارت دفاع ملی و ستردرستیز، روسا و مهمانان ضمن تبریکی و بیانات شان، مردم را در برابر دسیسه گران به وحدت و یکپارچگی تاکید نموده و از آنها خواستند برای حفظ استقلال و آزادی کشور مسولیت پذیر باشند.

در پایان سخنرانی ها، سرپرست وزارت دفاع ملی به منار استقلال رفت و طی تشريفات ویژه کندک باندو، به منار اکلیل گل گذاشت. 

همزمان، طیارات قوای هوایی وزارت دفاع ملی برای تجلیل از این روز در آسمان کابل به پرواز درآمده، قوت و ظرفیت شان را نیز به نمایش گذاشتند.

از ۱۰۳ مین سالروز استرداد استقلال افغانستان، در حالی برگزار می شود که اکنون هیچ نمونه ی اشغال در این کشور وجود نداشته و این کشور تحت رهبر واحد و بدون مداخله بیگانگان قرار دارد.
 

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۱/۴ - ۱۸:۴۷
Background image

عیادت لوی درستیز قوای مسلح از مجروحین و مریضان داخل بستر شفاخانه شهید سردار محمد داود خان

الحاج حافظ محمد فصیح الدین"فطرت" لوی درستیز قوای مسلح کشور در حالیکه مسئولین و داکتران قوماندانیت صحیه ستردرستیز ایشان را  نیز همرای  می‌ نمودند از مجروحین حادثه اخیر ولایت قندهار و. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱ - ۹:۱۴
Background image

معاون لوی درستیز قوای مسلح کشور به پکتیا رفت

بر اساس هدایت رهبری وزارت دفاع ملی، حاجی مالی خان "صدیق" معاون لوی درستیز قوای مسلح کشور به منظور بررسی وضعیت به دندپتان ولایت پکتیا رفت و از مواضع منسوبین اردوی اسلامی ملی مستقر در خط. . .

دوشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۲۰:۴۴
Background image

اشتراک سرپرست وزارت دفاع ملی و لوی درستیز قوای مسلح به نمایشگاه صنایع دفاعی قطر 

مولوی محمد یعقوب "مجاهد" سرپرست وزارت دفاع ملی و قاری محمد فصیح "فطرت" لوی درستیز قوای مسلح کشور، پس از دیدار با مقامات قطری و وزرای دفاع برخی کشورها به نمایشگاه "صنایع دفاعی" که در حال. . .

BACK TO NEWS