کنفرانس سالانه رهبری ارشد ارگانهای دفاعی و امنیتی کشور

zia_omid
چهارشنبه ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۴:۳۵
کنفرانس سالانه رهبری ارشد ارگانهای دفاعی و امنیتی کشور

22/12/1397

کابل – افغانستان: کنفرانس مشترک رهبری ارشد ارگانهای دفاعی و امنیتی کشور در رابطه به ارزیابی کارکردهای یک سال گذشته قطعات و جزوتام‌های اردوی ملی، پولیس ملی و امنیت ملی و همچنان ارایه طرح های جدید بخاطر بلند بردن ظرفیت‌ها در سال آینده، در تالار وزارت دفاع ملی دایر گردید.
در مراسم افتتاح این کنفرانس اسدالله خالد سرپرست وزارت دفاع ملی در مورد برنامه های امنیتی سال آینده روشنی انداخته گفت:" تأمین صلح خواست همه مردم افغانستان می‌باشد. اما صلحی که در آن عزت و وقار افغانها در نظر گرفته شود و آینده درخشان را برای مردم این سرزمین ضمانت کند".
سرپرست وزارت دفاع ملی سال آینده را بخاطر گفتگوهای صلح بسیار مهم و پرچالش خوانده خطاب به قوماندانان ارشد قوای مسلح گفت: «هماهنگی بین هر سه قوای امنیتی بی‌نهایت مهم می‌باشد. تدویر این کنفرانس فرصت مناسب است تا با استفاده از تجارب گذشته روی طرح‌های جدید بحث نمایید تا چطور بتوانیم هماهنگی خوب را به وجود بیاوریم.»
وی همچنان در مورد تعبیه قوت ها، استفاده درست از وسایط و تجهیزات نظامی، اکمالات به موقع لوژستیکی قطعات و جزوتام‌ها و همچنان جلوگیری از تلفات ملکی در عملیات‌های محاربوی به تفصیل صحبت نمود.
در ادامه مسعود اندرابی سرپرست وزارت امور داخله گفت: «تا وقتیکه یک سند امضا شده از پروسه صلح نداشته باشیم، کسانیکه بر ضد دولت و مردم افغانستان مخالفت دارند هدف ماست و باید سرکوب شوند.» 
وی از قوماندانان پولیس ملی خواست تا افرادیکه در شهرهای بزرگ کشور بدون مسئولیت گشت وگذار دارند و باعث آزار واذیت مردم می‌شوند، با آنان مقابله کنید و به پنجه قانون بسپارید.
محمد معصوم ستانکزی رئیس عمومی امنیت ملی گفت: «یکی از اهداف اساسی که دولت افغانستان در برابر ما گذاشته، رسیدن به ثبات است.» 
وی بدست گرفتن ابتکار عمل، تغییر در شیوه جنگ و کشف واستخبارات را آنطوریکه لازم است، از عوامل مهم در جهت بدست آوردن موفقیت‌های منسوبین قوای مسلح دانستند که در این کنفرانس باید بصورت مفصل بالای آن بحث صورت گیرد.
به همین گونه دگرجنرال بسم الله وزیری لوی درستیز قوای مسلح از تلاش‌های منسوبین اردوی ملی، پولیس ملی و امنیت ملی که در سال 1397 منحیث رسالت ملی شان در راستای تأمین امنیت انجام داده‌اند ابراز قدردانی نموده، اطمینان داد که ارگانهای دفاعی و امنیتی کشور تا آخرین رمق حیات از مردم و کشور عزیز ما افغانستان حراست و پاسداری خواهند نمود.

بااحترام
ریاست ارتباطات استراتیژیک و امور عامه

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۲۲:۳۱
Background image

دیدار و ملاقات هموطنان مقیم خارج از کشور با سرپرست وزارت دفاع ملی

شماری از هموطنان کشور مقیم اروپا و بعضی ممالک دیگر که پس از روی کار آمدن امارت اسلامی برای نخستین بار به کشور برگشته بودند، امروز با مولوی محمد یعقوب "مجاهد" سرپرست وزارت دفاع ملی در. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۲ - ۱۲:۲۵
Background image

معاون اول وزارت دفاع ملی و لوی درستیز قوای مسلح در ویدیو کنفرانس (VTC) مسؤلان قطعات کشور اشتراک نمودند

حافظ محمد فصیح الدین "فطرت" لوی درستیز قوای مسلح و الحاج ملا محمد فاضل "مظلوم" معاون اول وزارت دفاع ملی در ویدیو کنفرانس (VTC) قوماندانان قول اردوها و مسؤلان قطعات و جزوتام ها اشتراک. . .

جمعه ۱۴۰۳/۱/۱۰ - ۱۱:۳۸
Background image

فراغت ۱۳۳۸ تن منسوبین قطعات خاص طی مراسم ویژه ی با اشتراک لوی درستیز قوای مسلح و اعضای کابینه حکومت برگزار شد

فراغت ۱۳۳۸ تن منسوبین جوان قطعات خاص وزارت دفاع ملی، امروز طی مراسم ویژه ی با اشتراک قاری محمد فصیح الدین "فطرت" لوی درستیز قوای مسلح، شيخ ندا محمد "ندیم" سرپرست وزارت تحصیلات عالی،. . .

BACK TO NEWS