سرپرست وزارت دفاع ملی «عید سرباز» را همراه با سربازان و افسران نیروهای دفاعی و امنیتی در ولایت پکتیا تجلیل نمود

s.mohmand
سه‌شنبه ۱۴۰۰/۴/۲۹ - ۱۷:۲۹
سرپرست وزارت دفاع ملی «عید سرباز» را همراه با سربازان و افسران نیروهای دفاعی و امنیتی در ولایت پکتیا تجلیل نمود

سترجنرال بسم الله محمدی سرپرست وزارت دفاع ملی امروز در سفر به قول اردوی ۲۰۳ تندر؛ ضمن دیدار با مقام های نظامی، ملکی، علما، بزرگان اقوام و متنفذین این ولایت عید سعید قربان را با سربازان، بریدملان و افسران قول اردوی ۲۰۳ تندر تجلیل نمود.

سرپرست وزارت دفاع ملی با حضور مسوولان ارشد امنیتی و شورای نظامی ولایت پکتیا وضعیت امنیتی این ولایت را بررسی نمود و بخاطر بهبود اوضاع این ولایت هدایات لازم را به مراجع مربوط صادر کرد و اطمینان داد که برای دفاع از وطن با اراده خلل ناپذیر مثل گذشته مصمم هستند.

هم چنان سرپرست وزارت دفاع ملی از رشادت و قهرمانی های نیروهای دفاعی و امنیتی قدردانی نمود و با یادآوری از نامیده شدن عید امسال بنام «عید سرباز» عید سعید قربان را به آنان و فامیل های شان تبریک گفت.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۳ - ۲۱:۱۶
Background image

دیدار سرپرست وزارت دفاع ملی با سفیر چین در کابل

مولوی محمد یعقوب "مجاهد" سرپرست وزارت دفاع ملی امروز، در دفتر کاری اش با آقای جاو شینگ‌ سفیر چین در کابل، دیدار و گفتگو نمودند. سرپرست وزارت دفاع ملی، روابط دیپلوماتیک و همکاری های. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۲ - ۲۱:۳۸
Background image

دیدار سرپرست وزارت دفاع ملی با سفیر کشور آزربايجان در کابل

مولوی محمد یعقوب "مجاهد" سرپرست وزارت دفاع ملی با آقای الهام "محمدوف" سفیر جمهوری اسلامی کشور آزربایجان در کابل، امروز در دفتر کاری اش دیدار و ملاقات نمود.

در این دیدار سرپرست وزارت. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۲۲:۳۷
Background image

دیدار هیئت مالزیایی با مولوی محمد یعقوب مجاهد سرپرست دفاع ملی 

هیئتی از کشور مالزیا متشکل از نمایندگان وزارت های خارجه، دفاع، امور داخله و نماینده ویژه صدراعظم آن‌کشور که عازم کابل شده بودند امروز، با مولوی محمد یعقوب "مجاهد" سرپرست وزارت دفاع ملی. . .

BACK TO NEWS